Dobrodošli na kurs email marketinga

Zdravo, dobrodošao/la na kurs!

Sadržaj koji ćeš videti u sledećim lekcijama ima za cilj da te nauči teorijskim i praktičnim osnovama email marketinga. Ideja je te osposobi da:

  • razumeš koncepte vođenja kompleksnog email programa
  • postavljaš prava pitanja (in-house kao i na Guglu)
  • umeš da odgovoriš na zahteve biznisa vezano za email marketing
  • dobiješ dobar osećaj za „kako definitivno ne treba“
  • dobiješ okvirni smisao za „kako treba“

Počećemo od osnova emaila kao kanala digitalne komunikacije i zadati ti neka od osnovnih pitanja na koja moraš imati odgovor pre nego što počneš. Sve vreme ću koristiti primere iz realnog života, kako bih pokušao da približim koncepte o kojima ću pričati.

Nakon toga ćemo ući u fazu planiranja i strategije. U prevodu: šta, kome i kada se šalje. Nakon toga ulazimo u implementaciju: kako dizajnirati i iskodirati email, kako ga poslati a kako zapravo dostaviti u inboks.

Poslednja faza je analiza i pronalaženje šablona ponašanja, iz čega se vraćamo nazad na fazu strategije.

Od čega se kurs sastoji?

Od teksta i poneke slike. Nema videa, testova i sličnog. Znam da je tekst najteži za konzumiranje ali, ako te stvarno zanima ova tema, neće ti biti teško. Cilj kursa nije da ga što više ljudi prođe, već da svi koji ga prođu ponesu sa sobom suštinu i u stanju su da sagledaju email marketing u svojoj važnosti i kompleksnosti.

Kako se kurs konzumira?

Svaka lekcija odgovara jednom od devet koraka iz metoda. Najbolje je čitati ih redom, jer ih tako i pišem. Međutim, ukoliko ti je neophodno nešto određeno odmah na početku (recimo, više informacija o tehnologiji slanja i SMTP error kodovima), možeš skočiti na odgovarajuću lekciju bez velikog gubitka. Iako su koraci modularni, takođe su „spakovani“ u segmente koje je najbolje čitati zajedno:

  • prva lekcija je teorijska, ona je zasebna.
  • druga i treća idu zajedno
  • četvrta i peta idu zajedno
  • šesta je zasebna, ali dobro ide uz drugu i treću
  • sedma je zasebna
  • osma i deveta su zasebne, ali se temelje na dotadašnjem iskustvu, pa bi ih trebalo poslednje preći.

Šta ako nešto nije jasno?

Pitaj u komentarima. Ako te je blam, pošalji mejl/poruku na društvenim mrežama.

Nadam se da će ti kurs pomoći u razvoju biznisa ili napretku u karijeri.

Klikni na dugme ispod da nastaviš dalje:

Prvi korak: identifikacija